گفتمان انقلاب اسلامی

انقلاب اسلامی-نظام اسلامی-دولت اسلامی-جامعه اسلامی-تمدن اسلامی
مشخصات بلاگ

سال رونق تولید

ما متأسفانه در برخى از اوقات گذشته، مى ‏دیدیم که بعضى از کسانى که مرتبط با مسئولین بودند یا حتى خودشان مسئول یک بخشى بودند، کأنّه از گفتمان انقلاب در مقابل دیگران شرمنده‏ اند و خجالت مى‏ کشند که حقایق انقلاب را بر زبان جارى کنند یا آن‏ها را پیگیرى کنند یا به آن‏ها اهمیت بدهند! این براى یک جامعه خیلى بلاى بزرگى است‏.امام خامنه ای02/06/1387


برای خرید کتاب ها می تونید با شماره 09103858079تماس بگیرید.

 

بخش هایی از سخنرانی سید حسن نصرالله در این مراسم:

 مرجع تقلید باید احاطه علمی گسترده‌ای داشته باشد که این امر را باید از فتواهای شرعی منتشر شده و دروس فقهی او برای طلاب خود از 20 سال گذشته و بحث‌های عمیق او در مسائل دولت و مسائل نوین، دریافت.

جایگاه دیگری که امام خامنه‌ای در آن قرار دارند، رهبری است؛ ایشان رهبر جمهوری اسلامی ایران هستند. ایشان رهبری و ولی امر هستند. این جایگاه مستلزم داشتن شرط کفایت، شجاعت، آگاهی تاریخی، شناخت سیاسی گسترده، تجربه اجتماعی و سیاسی متنوع،  توانایی تشخیص منافع و شناخت دشمن و دوست، استفاده از فرصتها، تا توانایی های اداری بالا است؛ زیرا این جایگاه نیازمند شناخت و مشخص کردن مسؤولیتها و تحمل فشارها است.
امام خامنه‌ای از زمان رحلت امام خمینی (ره) همه این مسؤولیتها را برعهده گرفته‌اند.


دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به تهدیدها و توطئه ها و مشکلات و سختی ها و تحریم های اعمال شده علیه جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: امام خامنه‌ای با همه این تهدیدها مقابله کرده و آنها را به فرصت تبدیل کردند، به صورتیکه ایران به قدرتی منطقه‌ای تبدیل شده و دنیا نیز به این امر اعتراف کرده است. ایران اکنون در حال حرکت در راه تحول و پیشرفت در همه زمینه‌ها است.
سید حسن نصرالله گفت: این‌ها بخشی از شخصیت ایشان به عنوان یک رهبر است که ما آنها را از روش رهبری، عملکرد، مواضع و بیانات ایشان در جریان همه رویدادها، شناخته‌ایم.

وی افزود: سخنان ایشان درباره مسائل مختلف نادیده گرفته می شود و حتی اگر رسانه ها به این موضوعات بپردازند، با این موضوعات، برخوردی گزینشی خواهند داشت.
دبیرکل حزب الله لبنان در ادامه گفت: مساله سوم، آن که ایشان اندیشمند اسلامی بزرگی است و این جنبه نیاز به معرفی بیشتر دارد. ایشان یکی از بزرگ ترین مراجع تقلید هستند. جنبه اندیشمندِ اسلامی بودن، باید بیشتر دیده شود.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۳
گفتمان ساز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی